Thursday, June 29

1-1

blev det första matchen jag var tvungen att ringa och kolla, pratade dock inte med dottern då hon och ledaren jag talade med var på olika ställen men L är inte heller så förtjust att tala med sin mamma då hon är borta kanske beror på att hon får hemlängtan då.

så skoj att första matchen gått så bra får hoppas de får vinna lite också de är inte vana med det men vem vet går bollen deras väg för en gångs skull så börjar dom nog vinna oftare också.

nu ska jag ut med vovvarna och sedan i säng har gått igenom allt som gått sönder efter raset i obbola och 4par örhängen blev priset för att vinden slet ner mitt örhängsställ, så jag ska göra några fler ior till i helgen för självkart går något sönder är det de man brukar sälja mest av. ifjol rasade ju det också saker på mitt bord efter att L ramlat mot ställningen då va
r det 10 snapsglas som rök vilket inte heller kändes skoj det är nog min otursmarkand helt enkelt.

får hoppas jag säljer lite snapsglas i helgen men med mina fina skyltar går det nog bra måste dock göra lite mer till nästa vecka, har varit lite lat märker jag.

sov gott

Kram Ulrica

No comments: