Thursday, June 15

Nu är jag här igen


nu är allt som ska monteras monterat och lackandet väntar jag till med i morgon.

i kväll blir det fotboll och en dejt med min rosa vän :) han har fått flytta ut till vardagsrummet fotbollen till ära och jag tänkte skriva lite mer på de kort jag gjort klart tidigare idag, kanse kan jag montera ihop några kort till under matchen beror på hur spännande det är allt är nästan färdigt har monterat och målat stämplade bilder så det är bara snygg bakgrund plus lite dekoration som fattas.

väntar fortfarande på mina nya dies men jag hoppas dom kommer snart för jag längtar så

har just hört hela stadion gunga av du gamla du fria så nu är det dags för lite fotboll, Heja sverige

vist har L tagit ett fint kort på sin fotboll, är alltid spännande att se vad hon fyllt kameran med då man ska tömma den men detta kort var riktigt trevligt nu i fotbollstider

Kram Ulrica

No comments: