Wednesday, June 28

Prislappar delux


Ja är man dum eller men vist har jag otroligt snygga prislappar nu, känns väll lite som att kunderna kommer att ströma till bara för att mina prislappar är så snygga då känns det inte lika dyrt ;)

kanske tur för maken att han varit bortrest då jag varit mer trogen till MR Pink de senaste dagarna och träningsvärk har jag men jag har räknat ut att innan sommaren är slut lär jag ha snygga armmuskler ;)
då jag lite snyggt byter arm efter ett tag

har även stansat ut lite figurer som jag tänkte sälja på marknden tänkte att det kanske glädjer någon stakars scrappare eller kortmakare som inte har en egen Qk.

i övrigt har vi packat i morgon åker hon mammas lilla stinta ska på Cup och minst två nätter blir hon borta och de skulle få vara ute ända till 22.30 de ni de är länge de men 23.30 skulle det vara släkt och tyst vilket blir spännande att höra om det ens funkar tjejerna lär ju vara spidade men på lördag ska de spela första matchen 9.00 så det lär vara ett gäng trötta brudar på plan då eller om inte annat ett gäng trötta men förhoppningsvis nöjda tjejer och för deras skull hoppas jag att de kommer hem först på söndag (då har de gått vidare till semifinaler i såfall)

sonen han åker på fredag han och bara till mormor och morfar det är mer warhammers som lockar och dessutom passar han på att bli lite bortskämd.

nä nu ska jag göra annat bla stansa ut lite katter till försäljning måste ju testa min nya dies :)

kramar Ulrica

No comments: