Thursday, June 29

Spännande

Hönsmamma är vad jag är dottern har åkt för 2 timmar sedan och redan har jag börjat oroa mig, tänk om mammas lilla stinta gör sig illa, eller blir ledsen eller har glömt något. fjantigt jag vet men jag är ju sådan som tur är så är grannen ledare för laget så jag skickade med henne en extra slant ifall L ville ha en t-shirt eller liknande de flesta andra lär ha föräldrar som kommer ner och kollar och då behöver dom ju inte handla sovernier för egna pengar. jag fyllde i alla fall på L:s godisföråd så hon behöver inte lägga så mycket pengar på sådant (vilket hon lär göra ändå), plus att hon fick med sig frukt och risifrutti till kvällens match vet inte om dom får mellis idag och L som är så känslig då det gäller mat behöver verkligen all energi hon kan få då matchen är fyra och middagen först vid sex.

ja ni hör ju vilken hönsmamma jag är men det är inte lätt då mammas lilla bebis har blivit stor.

Idag har jag suttit och laminerat prisskyltarna var en pysselvän som kom med iden så nu behöver jag inte oroa mig att skytarna förstörs.

nu ska jag gå och ta in allt för att kolla att allt är i ordning till i helgen de sissta som hände i obbola var ju att min örhängsställning flög i backen jag har kollat snabbt och några örhängen gick sönder men jag orkade inte kolla supernoga hoppas bara det itne var fler än de 3 jag hittat än så länge.

eller ajg ångrade mig jag ska gå ut och lägga mig i solen en stund och sedan kolla packningen.

kramar ulrica

No comments: