Sunday, June 25

Stavar som en kratta

och inte blir det bättre de gånger mitt huvud inte är med
riktigt, eller som en vän sa det syns verkligen då du inte är
pigg för då stavar du inte bara som en kratta utan din meningsuppbyggnad är det lite si och så med. så nu vet ni är det oläsligt är jag sämre än jag säger eller snarare sämre än jag erkänner för mig själv. har precis varit inne och rättat lite på det jag skrev igår men allt ser jag ju inte men de skyller jag på min dyseleksi helt perfekt kan man ju inte vara

idag har jag föresten talat med en otroligt snäll människa, förra helgen hade jag ju marknadsfiasko och då jag beklagade mig lite och sa att jag troligast var tvungen att stå nu till helgen också för att kunna betala av lite räkningar på matrial så erbjuder hon sig att hjälpa mig utan någonslags ersättning, hennes produkter säljer inte så bra sommartid och hon älskar marknader så till helgen har jag sällskap :) tänk att det finns sånna snälla människor som kan offra en helg för ett skröppel som mig för själv klarar jag mig ju inte tyvärr inte

då kan maken istället ägna tid åt hemmet och slipper offra en helg för mig, har jag tur kan han kanske städa undan lite eller i alla fall baka bullar till min födelsedag.

har knåpat lite också två ATC blev det till en QK utmaning den med traktorn är den som jag la in på utmaningen, solen är ett traktordäck :) fåglarna är avklippta M.


Kramar Ulrica

No comments: