Sunday, July 23

Foten bättre

som tur är så kan jag numera stödja mig på foten och den funkar nästan som vanligt igen tack vare vila och voltaren gel. får hoppas den inte börjar bråka med mig igen hatar min skröppliga kropp speciellt då jag som nu får massa andra problem pga att jag haltar det finns liksom värk nog så det räcker och blir över mer behöver jag inte.

vi håller som bäst på att packa inför veckans semestertripp och snart ska jag åka med hundarna och katten till mormor och morfar så dom också får semester. mor och far lär dock inte bli hundra nöjd då Pepsi börjat löpa idag men de slipper ju i alla fall henne under höglöpet denna gång.


ska förska hålla bloggen uppdaterad under resan då vi har internet på hotellet och den bärbara med oss men man vet aldrig.

massa kramar Ulrica

2 comments:

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»