Friday, July 28

Nya stämplar


Köpte jag i Åre, L valde blöjpojken och jag såg ju direkt att tjejen skulle passa (påminner lite om L som liten) så det fick bli båda två, blåklockan blev jag så grymt kär i jag tycker blåklockor är så vackra hade kunnat köpa fler stämplar men dessa var de finaste och semesterpengarna ska väll inte bara gå till pyssel (köpte lite pärlor och papper också).

känner dock att jag nu bara måste hitta en stämpel med linnea blommor skulle passa helt perfekt både till en scrappsida jag planerar och bara att ha liksom.

idag väntar jag ut brevbäraren låter som lite QK dies är påväg hem till mig hoppas hoppas att jag får dom idag för jag både känner ett pysselsug men ändå inte har liksom inte hittat orken att gå och sätta mig vid pysselbordet utan suget ligger bara i huvudet än så länge.

nu ska jag gå och hjälpa maken att fixa ute altanen köpte lite nya saker dit ut på Ikea och jag längtar tills vi fått ordning på allt det är ju ett bra extra rum men nu när vi får ordning på allt lär det verkligen användas till det också

Kramar

3 comments:

Anonymous said...

Blåklockan är ju bara såååå fin

kram

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»