Thursday, March 8

Den har landat


nästan fick denna bild av maken nyss så nu är min nya lekkamrat i tryggt förvar hos maken så då kan jag nästan andas ut dom ska bara ta sig hem till sverige också men det blir först på tisdag så jag får längta efter min älskling coh min nya lekkamrat ett tag till.

papperet som ligger brevid är någon slags bonus vet inte vad jag tycker om det riktigt men det blir kanske fint att rama in barnens skolkort då man ska ge till mormor eller något :) i alla fall de som är mest guldigt, men jag har inte sett det live ännu så jag ska kanske vara tyst kan vara bättre än jag tror. men en sak är säker mattaneller vad det nu är som ligger under grejerna var bland de hämskaste jag sett *hurv* tur han inte ska ta med sig den hem i alla fall

min älskling hade köpt två scrapp tidningar åt mig också han vet då vad en kvinna vill ha
nu har jag länge sagt att jag ska gå i säng men nu ska jag absolut göra det, tycker bara det är så tråkigt att somna ensam då maken är ute och reser så jag brukar se till att jag är riktigt trött innan jag kryper i säng.
Sov sött

No comments: