Wednesday, March 28

Jaha

då har jag gjort det igen maken är bortrest och vem kommer inte isäng jo jag, urch vad ajg lär vara trött i morgon och L som måste in på lassa och vyta gips de gröna har gått sönder plus att hon har skavsår den stakaren. men de ordnar sig nog de gör det alltid. vet ni föresten att detta med skadade tummar smittar stakars svägerskan har också en ond tumme inget brott som tur är men som vi ser på L kan det jävlas nog mycket ändå så håll tummarna att alla tummar blir friska snart (ni som har ont i tummarna kanske kan hålla stortån eller nått sånt)

idag fick jag en del nya stämplar från Hänglar och stänglar som jag målat var en del riktigt söta får se om det blir något kort i morgon då eller idag är det väll rent tekniskt sätt.

nä nu ska jag följa Pepsis exempel och gå och lägga mig har hört henne sucka från sovrummet då hon väll insett att matte itne tänker gå isäng fast hon ligger och väntar.

sov sött på er som inte somnat och god morgon på er som sov då detta skrevs :)

No comments: