Monday, April 2

Gammal bild


fick denna bild från maken nyss han hade den sparad på jobbdatorn med datum 22 mars 2004 och rubriken Valpar och jag hade skrivit kolla
de tre till vänster är tjejerna.
någon som har en aning vem som är pepsi det vet jag :) hon ser likadan ut bakifrån fortfarande, lillsnuttan
eller stora damen som hon är nu minvackra madame
vill ni ha en ledtråd på vem hon är så är hon mörk på ryggen men hon har igen ren prick mitt på huvudet alltså första tjejen från högesida elelr sista från vänster hur man nu vill ha det.
oj vad jag blev nostalgisk nu då mins ju så hur vi väntade på henne och sedan efter detta foto var det 8 veckors väntan innan vi fick ta hem henne
var nästan lättare med Kiara där gick det ju bara en vecka från de vi viste att hon fanns tills hon var hemma hos oss samtidigt var det en häftig grej att få följa pepsi ändå från då hon hennes mamma blev parad till den dagen hon äntligen kom hem till oss vilket var dagen efter makens 40årsdag
Nu ska jag sluta vara nostalgisk har pysslat en del i helgen men inte hunnit fota ännu

No comments: