Thursday, April 12

Gipset är borta

och numera har hon ett handledsskydd för att inte överbelasta handen, för tyvärr värker fortfarande tummen en del.

idag ska hon även fara och gjuta ett speciallskydd så hon kan spela fotboll utan att behöva oroa sig för handen känns lyxigt att hon får ett extra bra skydd att sporta i för jag trode i min enfald att sånna skydd fick bara proffsen inte en 12åring, men nu kan jag vara lugn då hon är på fotbollsplanen för tummen är skyddad vilket känns skönt för ajg tror också hon oroat sig lite hur det ska gå då tummen är oskyddad det händer ju lätt att man ramlar eller blir knufad och behöver ta emot sig nu ska dock tummen klara lite tuffare tag

annars är det lungt här jag mår som en urvriden skurtrasa så jag och vovvarna ägnar oss mest åt att sova, kiara hon löper men har inte fattat detta med att tvätta upp efter sig .
barnen är på rymmen sonen är och spelar warhammers i stan och dottern har sovit borta sedan ska hon ju åka till lassa själv och fixa detta med de nya handledsskyddet jag vet ju att hon hittar och maken ska hämta upp henne efteråt.

No comments: