Wednesday, April 4

Har bestämt mig


och det blev 2 påskkort postade ett i går vilket redan kommit fram :) och de andra är mitt lila kort som en av alla mina underbara pysselvänner ska få, jag dolade bland er som komenterade igår så ingen blev ledsen hade jag haft tid och ork hade jag gjort fler kort och skickat till er alla för de är ni värda.


jag har inga gröna fingrar och många blommor har dött i min och makens vård men en blomma som verkar älska oss och vår vård är våra novemberkaktusar, vi har 4-5 st som blommar regelbundet och en av dom är denna som blivit jätte stor och blommar 2-3 gånger årligen jag har inga som helst skötselvård för hur man ska få dom att blomma så men de verkar trivas hos oss där det kan vara långtorka ibland och väldigt blött ibland även våra benjaminfikusar är enorma och har hängt med oss sedan vi flyttade ihop jag och maken vilket borde vara16 årsedan dom ska ju dessutom vara lite mer svårskötta men våra har fått genomlida mycket och ändå har dom bladen kvar. i alla fall får vår kaktus nu stå i köksfönstret och ge oss lite vårkänslor :) med sina härliga stora rosa blommor.

No comments: