Tuesday, May 29

Trötter

är jag men björksta gick över förväntan vilket känns skönt nu är nästa marknad 6juni

roligt föresten då det kom förbi människor som sett min blogg men inte kände mig, kändes ju extra skoj att inte bara nära och kära läser här plus mina listvänner då men dom räknas numera in som nära och kära. fick massa beröm från andra pysslare också och något som kändes extra skoj är väll när andra korttillverkare handlar ett kort av en de måste vara bra betyg :)

är ordentligt mör så det är lungt i pysselfronten håller dessutom på med en hemlis så jag har inte så mycket att visa.

nu måste jag på posten och efterlysa ett brev, skit att alltid de viktiga breven är dom som försvinner.

vet ni vad jag ska göra på torsdag, maken behövde på IKEA (ja han behövde inte jag) men så klart får jag följa med (kan nog hitta något jag behöver) så på norrlandsvis åker vi de 30milen enkel väg tidigt på morgonen för att sedan efter några timmars IKEA shopping åka lika många mil hem, här norr över är ju 60mil på en dag ingenting i alla fall inte om man får shoppa på ikea ;)

No comments: