Tuesday, May 15

Varit hos doktorn


idag på grundbesiktning på VC och förutom lite högt blodtryck såg allt bra ut (skönt)


men jag kom även hem med lite nya mediciner så förhoppningvis ska migränen lugna ner sig nu om den återkommer har faktsit varit migränfri i tre hela dagar, plus bättre medicin för min mage som reagerar på dom andra medicinerna.


sedan måste jag få skryta i början på Maj slutade jag äta godis och alla ni som känner mig Live vet vilken gottegris jag är men då jag började få sockerdarr och tänkte godis i varannan tanke insåg jag att de var lite fel, så med hjälp av popcorn och mörkchoklad ändrade jag mina vanor och första veckan var hemsk och då förstod jag verkligen hur sockerberoende jag varit men nu mår jag bättre och mitt humör liger mer stabilt, sedan kommer jag säkert ha lite godisåterfall men mörkchoklad är bra som motvikt för man kan inte direkt vräka i sig det.

pysslat har jag även gjort senaste tiden och då jag inte hunnit lägga in dom här kommer en hel hög nu och då har jag ungefär lika många oinscannade som inte är helt klara ännu, men det är bara 1½ vecka kvar till björksta (hjälp)

värsta just nu är att jag fått internet på datorn som står i pysselrummet så nu gäller självdiciplin för pysslandet måste få prioritet närmsta veckorna

8 comments:

Anonymous said...

Oj, vad mycké nya alster. Alla lika fina :-)

Annika said...

Så mååånga och så fina! Kramis!

Frusvea said...

Wow vad många fina kort du gjort!! Jag bara ÄLSKAR döskallekortet det är URCOOLT !!! Och dom två sista grå-svart-vita är fantastiska!!!Så enkla och stilfulla - ja nu är jag riktigt avis ju ;)
Tack för titten och inspirationen!
*kram*

Lotta said...

WOW vad många kort du gjort - och så fina. Jag har hittat många tips på hur man kan göra :-)

Kram L8

Laila said...

Så himla mycket snyggt det fanns här då! :-O
Du är en hejare på att göra kort, Ulrica!

netha said...

Va skönt att de mesta proverna inte visade något.
Och oj vad du har varit produktiv och fint blir det med.
Ha det bra och glöm inte koppla av ibland med är skönt.
Kramis

Anonymous said...

Så många läckra kort Du har gjort!

Anonymous said...

Va mycket fina grejer du gjort

kram am