Saturday, May 5

Varit lite tyst

men tyvärr mår jag inte så bra, har haft migrän till och från i 3veckor nu och ibland får jag sånna perioder så det är bara att vänta ut, sedan har mitt bäcken bestämt sig för att strula plus ländryggen så nätterna blir mer förstörda än vanligt pga värken.
men jag ska inte gnälla mer nu men fortsätter min tystnad vet ni varför.










Vist har vi söta vårblommor efter garageväggen men Kiara tycker mest dom är goda :)
men jag blir så glad varje gång jag ser blommorna våren är på väg även om det går sakta här vid kusten, man ska glädjas åt de lilla så idag glädjs jag åt vårblommor och mina mysiga hundar som verkligen blir som kalvar på grönbete nu när solen värmer och de kan vara ute på gården länge.

L färgade föresten håret igår eller blonda slingor skulle det vist bli och hon blev väldigt blond med lite oranga inslag men vi ska köpa ett shampoo i morgon som skulle hjälpa henne mot de hon har ju en del röda anlag så hon får kanske vara nöjd att håret inte blev helt oranget. Mor och far tog i alla fall ut lite frustration över hennes tonårsfasoner då vi drog ut slingorna damen i fråga tyckte vi var lite hårdhänt ibland men vill man vara fin får man lida pin :)
har ingen bild på resultatet ännu men det kommer så småningom men så här söt var hon med medlet i håret och en söt liten hätta med knytband såg ungefär ut som den söta mössa hon hade som bebis.
Nu lockar sängen sköt om er alla mina vänner och kom ihåg att njuta av de smågrejerna
KRAM

5 comments:

Anonymous said...

Det är så härligt nu med alla vårblommorna.
Klart att man får lida pin om man ska vara fin. Ni kanske får slinga håret på henne när hon blir för trotsig, så ni kan ge igen då ;-) Hoppas det gick att få ner det oranga med schampoot

kram am

Anonymous said...

Skickar ett par styrkekramar och hoppas du mår bättre!

Kram Cia

Unknown said...

Krya på dig!

Du är utmanad, kika i min blogg.

Karabara said...

hej gumman!

Hoppas att migränen släpper snart.
Vore kul att se ett kort på slutresultatet på dottern!

Kram Karin

Annika said...

Hoppas du snart mår bättre! *kramisar i mängder*