Wednesday, September 19

ligger lågt

just nu de är så som för många andra mycket då verkligeheten och mörkret kommer ifatt så här på hösten, föräldramöten och annat som ska fixas plus att vi försöker rensa så mycket vi kan just nu och med kylan kommer även mer värk :( så jag tar allt i min takt vilket ofta blir snigeltakt men det händer saker ibland i alla fall.

ska förska få ihop en del och stå på loppis i höst, har även stått på västra marknaden väst på stan på lördagar, den är så lagom för mig börjar tolv och slutar runt fyra (ofta tidigare) där har jag även med mig lite pysselloppis som jag rensat ut och säljer för 10:- st uppskattat är det i alla fall för kunderna som fyndar och jag brukar unna mig en godbit från smäck (eller hur det nu stavas) men grymt goda choklad bakelser har dom dom är helt enkelt syndigt goda och jag rekomenderar dom verkligen säker ännu godare att dela med någon man tycker om måste kanske bjuda med mig mannen min dit någon gång

annars är jag i kraftig pysseldvala har virkat lite smycken men korttillverkningen ligger nere har flera färdiga motiv som väntar men ingen insperation men de kommer tids nog.

KRAM

No comments: