Monday, October 15

Helgens alster

Här kommer dom
börjar med Lo:n jag vann med de gröna är mer knalligt än vad som syns (nästan samma grönafärg som sidorna på min blogg)
det är superhärlig kontrast mot det svarta

här kommer min andra älskling maken lite maskerad kortet är från 1988 då vi träffades och den blå kärlekslappen är också orginal från de året, tycker det var lite skoj att sätta den lite slarvig på sidan.

sedan mina älskade föräldrar, mamma har ju ett eget album och dessa två sidor ska dit (hoppas du gillar dom mor)

Här är jag som 1½ åring ungefär vist var jag söt och charmig.
sedan kommer
Linnea på sitt dagmammekort då hon var 5år, tyckte inte det behövdes så mycket dekorationer för mammas lilla prinsessa
Nappflaskorna var med i samma tävling som min segrar Lo fast detta var alternativ och då temat var stjärna eller idol tyckte jag dessa passade, man kan ju fylla dom med ett smycke till mamman eller lite småpengar

segrarbidraget i manligt smycke vet att fotot är dåligt men det är är döskallar och hematitpärlor jag använt.
har fortfarande svårt att fatta att jag fick vinna något speciellt Lo:n är jag stolt över mitt skapar självförtroende har stärkts massor, får göra en andra sida till den lo:n i decmeber efter att vi varit och sett Jöback här i umeå.
nu måste jag åka och handla mår faktist skapligt idag men har inte bestämmt mig för om kroppen orkar med någon vattengympa eller inte för maken är bortrest som vanligt och barnen vill inte ha en gnällmamma som bara ligger och har ont men jag ska fundera ett tag till har ju i alla fall tränat skrattmuskelaturen i helgen



















5 comments:

Anonymous said...

jättefina alster du gjort.
kram Lise-Lott

Annika said...

Allt är superfint! Jag har ju haft äran att se rubbet "live". Ha det gott! Kramis!

Karabara said...

Aaah så super fina alster som du har skapat!

Kalasfint alltihop!
Du ska helt klart vara stolt.
Kram Karin

Anonymous said...

Fina bilder på jag och Staffan
och rätt färg
Kram mor

Anonymous said...

Det är så cooolt med svartvita LOs

kram am