Monday, October 1

ibland kan han överaska

jag är inte gift med någon romantiker jag får aldrig blommor eller diamanter men ibland glimmrar han till och då prickar han ofta in precis rätt sak för rätt tillfälle det kan vara en tång till mitt pysslande, superlim, en söt nalle eller en godispåse med mitt favoritgodis men han vet vad hans fru uppskattar även om andras fruar skulle tycka det var udda med visa saker han ger mig

igår kom han från stan och hade med sig denna åt mig
http://www.hoganaskeramik.se/web/hoganaswww.nsf/pages/4FF5028663E3C5F1C2257289002FA1E1!OpenDocument&Expand=1 (det är den gröna med svart mugg)

precis vad jag önskat mig och behövt om han viste hur många gånger jag varit och lyft på just den där muggen och jag som har dille på små söta brickor och de passar ju perfekt då jag ska ta en fika vid datorn. jag har blivit stormförtjust i höganäs muggar och jag önskar mig fler muggar i julklapp (helst svarta eller gröna) de ska finnas lösa muggar i samma snitt eller någon annan fin höganäs mugg dom här http://www.hoganaskeramik.se/web/hoganaswww.nsf/pages/A9C85343C181A607C2256D44002D761A!OpenDocument&Expand=1 gillar jag också, vi har ju så dåligt med muggar och porslin överlag i samma snitt och som iten är trasiga så nu försker jag övertala maken att vi ska köpa tallrikar från höganäs, för vist måste det kännas roligare att få duka fint i frankrike med svenskt porslin.

No comments: