Wednesday, November 7

Marknadsbilder

Mitt marknadsbord på nävertjäls marknad






Tokers kusiner var också med dom är så fula dessa änglar och tomtar att dom blir söta, älskar luciatåget funderar på om jag ska behålla det själv trots allt

dessa knythalsband är gjorda av ståltråd och häng poå kedja och dom är jätte fin på men de var lite svårt att visa upp dom på marknaden så att man såg hur läcker dom blir i verkligheten





smånissarna brukar vara nått som uppskattas men jag tror att trots snöfall var det inte julstämning nog i helgen

Näsdukar är det som jag dekorerat
lite roligare att skicka som krya på sig kort eller att ha i handväskan om man tillhör de där blödiga typerna som alltid får allergiska reaktioner i öronen då barnen sjunger till lucia







Nu ska jag ta hand om min sjukling läkaren skrämde mig lite igår de kunde evetnuellt vara blindtarmen om hon nu inte blir bättre av medicinen mot magkatarr, håll tummarna att hon blir bättre nu äter hon i alla fall men ont har hon fortfarande och skolan orkar hon inte med, men hon fyller ju 13 om 1½ vecka sedan ska vi på besök i frankrike och till de alla marknader vi har liksom inte tid, fast iof marknaderna skiter jag i så klart om L är sjuk hon är ju viktigast men då hon har en ganska kraftig rädsla för sprutor och stick och sådant så vill jag att hon slipper så mycket som möjligt fast igår var hon duktig hon har äntligen insett att ibland måste man ta prover för att bli frisk så även om hon tycker det är jobbigt gör hon det

Nä nu ska det fixas lite i kväll blir det franska lektion

4 comments:

Anonymous said...

OJ!!!! S� himla mycket fint du har. Du �r verkligen duktig. F�rst�r inte hur folk kan g� f�rbi utan att handla...det hade jag nog inte lyckats med. Gillade iden med n�sdukarna och s� dina fina stj�rnor...dem "diggar" jag. H�ller mina tummar att L snart �r pigg igen

Karabara said...

Vilket härligt stånd du hade!
Tråkigt att inte försäljningen gick som den borde, men det är bara att hoppa upp på hästen igen inför nästa marknad!
Kram på dig och dottern!
Karin

MiaMaria said...

Wow! Så mycket fina saker! Om jag varit där hade jag självklart köpt :)

Annika said...

Ditt bord är välfyllt som vanligt! Du är verkligen produktiv! Så mycket fint! Ha det gott! Kramis!