Monday, December 24

GOD JUL

En massa julkramar till alla jag känner och alla släktingar och alla jag inte känner men som läser min blogg ibland.
här har vi just haft julfrukost för svärfar och mina föräldrar och jag tror alla blev mätta nöjda och glada och svärfar fick lite julkänsla i alla fall vi ska dock hem till honom senare i kväll efter att vi varit i långbränna. vi ska även hinna förbi svärmors grav och tända ett litet ljus

har paketerat julgodiset som ska med och ska bara vila lite innan vi åker iväg.
årets julgodis blev tre sorters tryfflar, franska chokladtryffel, vit chokladtryffel med vanlijsmak och rullade i kakao och fransk konjakstryffel, sedan blev det chokladkola, pepparkakskola, marsmallows dopade i choklad, mintkyssar med nonstop och sonen gjorde nogat och mandelmasse kulor doppade i choklad allt var jätte gott.

nu ska jag fixa till mig lite sedan sticker vi till vårt kaotiska men mysiga julfirande med hela tjocka släkten fast vi kommer sakna lillebror med flickvän som firrar med hennes familj i år och en kusin som valde att åka till andra halvan av jorden och fira jul

föresten har redan fått en julklapp en grön morgonrock den är i flecce och är super skön får se om jag varit snäll nog för att få någa fler julklappar har dck tillverkat en hel hög klappar i år och hoppar mottagarna blir nöjda

JULKRAMAR

2 comments:

Maud/En bok om dagen said...

God fortsättning på julhelgen! ;-)

Anonymous said...

Låter som ett riktigt julfirande. Hoppas du inte är allt för trött idag

kram am