Saturday, December 29

röja och julmat

går ganska bra ihop man måste ju ha ordentlig mat då man kroppsarbetar, sedan måste ju jag som tittar på också få något gott i magen.
känns inte som om det minskar speciellt mycket i huset men det gör det nog snart är det tomt i källaren förutom några kartonger som ska sparas.

nä ska inta sängläge är liteyr och frusen av mig kanske förkyld eller så är det bara kroppen som inte riktigt orkar med allt runt oss just nu jag försöker undvika att stressa men det är svårt att alltid ta det helt lungt då hela livet förändras samtidigt, tur maken är hjälpsam plus att han inte gnäller då jag inte orkar pga min värk utan han vet ju att jag gör så mycket jag bara orkar.

har förskt pyssla lite men insperationen vill inte riktigt komma eller så vet ajg vad ajg vill men lyckas inte få fram det.

ha ett gott slut och hoppas ert 2008 blir fyllt av glädje

No comments: