Friday, May 16

Minns ni prickarna

nu har jag kollat igenom svaren och fått en vinnare men först ska ni få veta vad jag har

jo
jag har 148 olika 30x30 papper med prickigt motiv
och jag har 42 olika prickiga ban
och det är totalt faktiskt hela 46 olika leverantörer eller märken

Så vem blev då vinnaren Jo en person som jag idag fick adressen till eftersom jag lovat skicka lite smakprover åt henne då hon tänkt börja scrappa men nu blir det en del extra med tema åt de prickiga hållet Grattis Sofia.

lovar fota vinsten innan jag skickar och kanske lite av mitt prickiga utbud också ska fotas och de nya jag gjort för jag har faktist pysslat lite på slutet.

Kram Ulrica

1 comment:

Anonymous said...

ÄR DET SANT??!! *skuttar runt av glädje*

Tänk att jag kom så nära fast jag inte har en aning om vad jag pratar om. Än ;)

Ser verkligen fram emot att få ett prickigt paket. KRAM!
/Sofia