Tuesday, May 27

Rolig post



idag kom nya hänglarna i brevlådan :)


sedan kom ett paket från en nyöppnad butik http://www.papermaze.blogspot.com/


det är två supertrevliga ägare mor och dotter och dom är så otroligt duktiga i sitt skapande också älskar deras kort, ska kanske tillägga att jag får inget för att göra reklam utan gör det så gärna ändå och jag kommer garanterat att beställa därifrån fler gånger, det gick snabbt och då har jag ändå eftersändningen som försenar all min post.
hoppas nu få lite pyssellust så ni får se lite nytt snart, men med dessa fina vingar och band på mitt bord kan jag inte annat än bli inspererad ska se om ni kan få se stämplarna sedan också de är Quuen och prinsess stämplar.


föresten prickiga vinsten är gjord i ordning


detta är vad ni missar ni som gissade fel eller inte gissade alls. massa prickiga brads, blommor och band.
sålde ju lite alster på barnens grillfest och det gick betydligt bättre än jag trodde så nu ska jag snart ta mig till min favorit butik och shoppa upp vinsten funderar på att köpa ett QK alfabet om dom har sånna annars får jag kanske beställa de i sommar
KRAM
Ulrica

No comments: