Monday, June 23

VARMT

men jag pysslar lite ändå men inget blir riktigt klart, men jag ska fota snart jag lovar har altrat lite i alla fall, det är olidlig värme här jag vet jag inte ska gnälla men i min värld är 32-34 grader i skuggan totalt galet och man vill varken gå ut eller sitta inne. roligast är väll då fransmännen säger vänta bara varmare ska det bli *puh* tur jag ska hem till sverige om två veckor även om det bara blir en kort visit då så hinner jag förhoppningsvis svalka av mig och i slutet av Juli bilar jag och gubben hem till sverige på vägen tid åker vi via göteborg och på vägen hem jönköping, malmö, nån som har bra livebutiker att tipsa om så mottages det gärna av mig sedan om maken vill stanna är en annan sak, tar gärna bra butiker på vägen genom europa blir väll frankfurt vi passerar i alla fall (har dålig koll på kartan just nu känner jag)

nä jag måste hämta vatten, rinner bort

1 comment:

Snurklan said...

Hej!

Lät varmt det där... jag kan tipsa om ScrapRoom i Helsingborg vet inte om ni passerar det på vägen men det gör ni väl eller har jag fel?
Passade på att utmana dig i min blogg.

/Snurklan