Sunday, June 1

Vilken smäll

alltid lyckas man med nått för en stund sedan skedde en explosion på mitt pysselbord och jag är glad just nu att de inte var så välstädat kan jag säga för allt jag var rädd om låg underst, jag skulle nämligen limma en grej och då jag trycker så kommer inget så jag trycker lite hårdare och Poff så hade jag lim över mig, mitt hår, hela bordet fick fläckar de sprätte på väggen och ända bort till datorn och skrivaren fans det limfläckar, dessutom ett snabbtorkande så det blev lite kaos kan jag lova men allt klarade sig och som tur var hade jag preis lagt ett skräppapper över mina nyinköpta papper så även dom klarade sig, men mitt projekt fick lite ofrivilliga limfläckar fick bort allt men det blir ju ändå lite duttigt på papperet. vad jag gjorde kolla bilden nedan.


,

inte värdens bästa bild det regnar ute och så jag fotade bara lite snabbt här inne istället det är från papperna jag köpte i går så färgerna är betydligt klarare, vet inte om ni ser det men blommorna sitter fast på stiftpennor och min tanke är att man ska fylla krukan med godis och stoppa ned penorna i den och tex ge en nybliven student eller nått, fast jag ska nog ha krukan till nått annat tror jag (eller så ger jag bort den till någon) har en till som jag också grundmålat svart som jag tänkte skulle få gå i lite mer gula och blå toner men ändå matcha den här.

Nu har jag i alla fall gjort denna veckas alster med prickar, men i morgon är en ny vecka så då ska jag göra minst en till med prickigt i

No comments: