Sunday, June 8

Webmara


jag har skapat lite



altrade en brieostförpakning så det blev en tavla, man sätter botten i locket och hänger upp tavlan via den blåa hålet i locket.


tre LO:s och ett kort


Hästen gjorde jag tidigare i veckan ännu en variant på mina krukor dock inte så bra fotad
sedan helgens misslyckande jag skulle göra en liten låda att ha lite mediciner i i köksskåpet men på slutet duttade jag lite för mycket med stämpeldynorna och blev inte nöjd, däremot passar den perfekt at ha mina clerastamps i så helt förgäves var det inte
men jag gjorde istället brieasken i början av inlägget till den tävlingen
Nu ska jag pyssla vidare
kram ulrica

2 comments:

Annika said...

Men så mycket fint du gjort! Tavlan med hundarna blev verkligen supersöt! *kramis*

Anonymous said...

Guu så tjusiga saker du gör.
"Du är min ängel"-bilden på Linnéa är jättefin.

Va får du alla härliga idéer ifrån? *ler*

//Marie i Lillviken