Friday, July 18

Punchinella

har även hittat hit till Frankrike och sent om siders blev även jag fast




denna sida gjorde jag efter en fredagsskiss hos http://scrapaddicted.blogg.se/
och till min glädje hamnade den på deras blogg :)

är föresten de underbara textstämplarna jag skrev om nedan som jag använt på sidan är från doddlefactory ni hittar dom här http://scrapaddicted.se/produkter.php?cat=21&sub=630&PHPSESSID=e4bf0cbcff14b30a54fc77a8915b816b

Nu är det snart dags för sverige och förhoppningvis lite shopping ska bla stanna i göteborg en dag så panduro får i alla fall ett besök åså har ju maken lovat att jag äntligen ska få shoppa Live hos jane på scrapaddicted åså får vi itne glöma de underbara umeåbutiker jag ska besöka både pyssliga sådana och opyssliga. så ni i dom trakterna ser ni en franksregistrerad bil i slutet av månaden så vinka, kan ju vara jag :)

blev lite reklam idag inte alls meningen ibland är det bara så nu kallar sängen

kramar
Ulrica

3 comments:

Anonymous said...

Den här layouten är sååå snygg!

Anonymous said...

Håller med föregånde skrivare, såååå snygg

Anonymous said...

Hejsan, surfat in här och gillar det jag ser...vad du e duktig. Jag har samma probs som du...lr en del av det iaf. Fibro och lagomt snurrig..*fniss*! Fick barn tidigt jag med...! Vi hörs säkert fler gånger.